GM-Új generáció
Amit nem tudunk, vagy nem tudjuk, hogy nem tudjuk, azt a szaktudást megvehetjük a piacon, arra alkalmazhatunk egy külső szakértőt.
Kedves Leendő Partnerünk,
Az új generáció mindig mást akar, máshogyan, más gondolkodásmóddal és más eszközökkel. Ebben segítünk...
Kormánytámogatás, konferenciák, újságcikkek a témában... most a csapból is ez folyik.
Néhány kiragadott megállapítás ezekből...
- kb. 30ezer vállalkozást érint Magyarországon
- A Family Business Consulting Group USA 2015-ös felmérései szerint világszinten a vállalkozások 30 százaléka éli túl az első, 10-15 százaléka a második és csak 3-5 százaléka a harmadik generációváltást.
- A generációváltás előtt álló cégek 7-24%-ban van leírt stratégia, terv a váltás véghezvitelére
- Magyarországon kulturális örökségünk miatt erős alapító, a "Keresztapa" kedves atyaként tűnik fel, akit engedelmes fiai/lányai követnek. Az alapító nehezen "engedi el" a céget.
- A magyar alkalmazottak 70 százaléka családi cégnek dolgozik, a GDP-nek legalább a felét megtermelve.
- A megújulás, az innováció képessége, az új trendekhez való alkalmazkodás, az egyre nagyobb teret nyerő információtechnológia megismerése és bevezetése, az IT-megoldások alkalmazása az új generációnak a sajátja és "kényszere" is egyben.
- Ha elég távolról nézzük, akkor a magyar KKV szektor vállalkozóinak nagyrésze nem feltétlen a klasszikus piaci alapon nőtt/nő. Sokat számított az, hogy ki volt közelebb a már meglevő "közös vagyonhoz" és ki mekkora részt tudott ebből magának és családjának kiszakítani. Ez az EU források felhasználásával sem változott. Mit jelent ez?
- A magyar kis-, és közepes cégek nagyrészénél "génszinten" hiányzik a piaci alapon való működés legtöbb feltétele és működési módja. Piackutatás-, vevői igényekre alapozott üzletfejlesztés-, kiváló ügyfélszolgálat, támogató szoftverrendszerek, hatékony vezetés és vállalati kultúra, stratégiai tervezés, folyamatfejlesztés, minőségbiztosítás, átlátható-, transzparens működés, stb. fogalmai hírből ismertek vagy rosszul működők.
- A privatizálható "közvagyon" és az EU források kiapadása ill. átalakulása a következő években rákényszeríti a piacon levő cégek nagyrészét, hogy az eddigi "kapcsolat és pénzszerzés alapú" működésről egyre inkább átálljanak a vevői igényekre alapozott, innovatív, fejlesztési működésre. Ehhez nincs elég szakember és nincs elég kialakult jó gyakorlat nálunk. Ezek hiányában a lassú-, vagy gyors szétesés és "gazdasági halál" vár a cégek egy részére. De hogyan lehet javítani a helyzeten?
Szakterületek, amikben iránymutatással és CANVAS-os segítségével már holnaptól kezdhetjük a közös munkát... a Gm-VIP 77 ÚJ Generáció - generációváltás a cégnél program keretében...
- vezetői életszervezés, napi hatékonyság -> hogy ne "essünk szét", tartsuk a fókuszt minden nap - Generációváltási terv - stratégia
- a generációváltás folyamatát sok esetben kísérő intenzív érzelmek tudatosítása - kezelése - váltás családi béke megtartásával - generációs örökség építése
- cégen belüli változtatások vezetése -> kevesebb dráma, kevesebb feszültség, kisebb ellenállás - "kézi vezérlés" és mikromenedzselés helyett rendszerszerű működés
- stratégia, növekedés, új piacok megtalálása, termék-, szolgáltatás fejlesztése, tesztelése -> olyat fejlesszünk, ami kell a piacon és elég hasznot fog hozni
- üzleti ötletek strukturált kidolgozása, termék és szolgáltatásfejlesztés üzleti modelljeinek tesztelése -> ne költsünk addig, amíg nem tudjuk, hogy kell-e és elég nyereséget hoz
- pénzügyi tervezés előre 12 hónapra, havi szinten - 3-5 évre -> lássuk, hogyan alakul a valószínű pénzáramlásunk
- ügyfélút feltérképezése, viselkedésirányítás -> építsünk "ügyfélgyárat" és növekvő ügyfélforgalmat
- versenytárselemzés -> tudjuk, kikkel versenyzünk és mik a gyenge pontjaik
- tárgyalási erő, értékesítési-, üzleti tárgyalások -> profi tárgyalástechnika, B2B többszereplős tárgyalások a mi előnyünkkel
- hatékony vállalkozói működés, cégen belüli megbeszélések, meetingek hatékony lebonyolítása -> ne legyen elvesztegetett és eredmény nélküli idő
- profitvadász KPI - Kulcs teljesítménymutatók kialakítás - vizsgálat - fejlesztése
- projektvezetés, projektstratégia, akciók vezetése -> strukturált projektvezetés, hogy határidőre végezzünk és nálunk maradjon a kontroll
- munkaerő - extrém munkaerőhiányos környezetben -> szerezzük meg, maradjon nálunk, fejlődjön a cégünkkel együtt
- munkaadói működés és megjelenés -> munkavállalók számára is vonzó cégműködés és kommunikáció
- vállalatirányítási rendszer - ERP-CRM-PM bevezetés támogatása -> sikeres átállás, sikeres használat
- direkt értékesítés - telefonos értékesítés - értékesítői munka támogatása - B2B tárgyalások és többcsatornás marketingtámogatás kialakítása -> nem elég, ha mi vagyunk "elájulva" a vállalkozásunk, termékünk, szolgáltatásunk nagyszerűségétől. Adjunk értéket másoknak, oldjuk meg a problémáikat, segítsük a céljaikban, vágyaikban és kapcsolódjunk a tevékenységükhöz
- + választott témának megfelelően maximum 40 CANVAS átadása önálló használatra
- a témák pontosítása és az első lépések meghatározása díjmentes konzultációs órákban történik
A szolgáltatás keretein belül különböző workshopok kerülhetnek megrendezésre az érintettek részvételével. Ezek kereteit közös megegyezéssel határozzuk meg. Ilyen témák lehetnek...
Vezetőknek és alkalmazottaknak
- Termék-, szolgáltatásfejlesztés, új piacok -> új módszertan, ahogy a startupok csinálják
Üzleti modell kidolgozás -> átszervezés és innovatív működés cégen belül
Üzleti-, pénzügyi terv modellezés 12hó-3 év
LEAN változtatás véghezvitele -> kevesebb dráma, kisebb ellenállás
Üzleti tárgyalási erő és módszerei - értékesítés - beszerzés - partneri tárgyalások
Hatékony meeting, hatékony megbeszélések vállalaton belül -> 3 típusú meeting
Projekt vezetés - stratégia - mérföldkövek - akciók
Gm Alpha SPRINT - Vezetői élettervezés és személyes napi hatékonyság
Stratégiaalkotás - stratégia változtatás extrém gyorsan változó környezetben
Különleges üzletfejlesztési eszközök az értékesítések exponenciális növeléséhez
Munkatársvadász - Hogyan győzzünk a munkaadói versenyben?
Profitvadász - KPI - Kulcs teljesítménymutatók - kialakítás - elemzés - fejlesztés
...egyedi igények szerint
A Gm-Új Generáció szolgáltatás most mindössze 450.000 Ft/hónap díjért elérhető. Első alkalommal további, jelentős kedvezmény vehető igénybe, megrendelő lapon jelezze.
Mivel kezdjük? - Új generáció -> új gondolkodásmód -> Új eszközök -> Új módszerek
- A jelenlegi helyzet feltérképezése -> "A" pont -> Generációváltási terv
- Személyes vezetői és vállalati stratégia kidolgozása - gyors stratégiaváltás eszközei
- Meghatározzuk az első legfontosabb teendőt, a megvalósításhoz
- Együtt csináljuk - > mentorálás, iránymutatás, konzultációk, közös munka, workshopok
Egy multinacionális vállalatoknál világszínvonalú szaktudást szerzett vezető - értékesítés-, üzletfejlesztés-, ügyvezetés - havi bére Magyarországon 700.000-2.500.000 Ft+...juttatásokkal, szolgálati kocsival. Sokkal kedvezőbb költségű egy tanácsadó szakembert megbízni!