GM-RADIKÁLIS ÁREMELÉS
Hogyan tálaljuk és tárgyaljuk, hogy ne veszítsünk ügyfelet?
180+45 perc E-konzultáció - a következő szinthez
EMBERI-, VEZETŐI-, B2B értékesítési-, CÉGES MŰKÖDÉSFEJLESZTÉS nehéz időkben is...
Azonnali - pénzben mérhető eredményt hoz - többszörös ROI!
A B2B értékesítési folyamatban az egyik legfontosabb és legkritikusabb szakasz az üzleti tárgyalás és zárás - normál időkben is. Ennek része a teljes feltételrendszerben való megállapodás. Az ÁR, kritikus eleme ennek. Semmi másnak nincs nagyobb hatása a profitra, mint az árnak és egy áremelés eladása is nagy hatással van a vevő profitjára.
Áremelések mindig is vannak, de a mostani időszak különleges. Szinte minden szereplő BRUTÁLIS áremelést kénytelen érvényesíteni. Költségek radikális emelkedése, beszerzési árak, adózás, munkaerőhelyzet kényszeríti ki ezt. A vevőihez/ügyfeleihez szinte mindenki most áremeléssel, sokszor radikális áremeléssel kopogtat. Ki veszít emiatt ügyfelet, ki tudja ezt úgy érvényesíteni, hogy megmaradjon a kapcsolat és folytatódjon az együttműködés?
Hogyan lehet ezt úgy kommunikálni és kitárgyalni, hogy ne veszítsünk ügyfelet, vagy minimalizáljuk a kockázatát ennek?
180 perc múlva egy tapasztalaton és a legfejlettebb tudáson /elsősorban amerikai forrásokból/ alapuló keretrendszer és megvalósítási eszközök birtokában lesz. A profi alkalmazáshoz szükség lehet további konzultációkra, ezt is biztosítjuk külön megállapodás keretében. Nem oktatunk, nem képzünk... együtt csináljuk meg és visszük sikerre, az ön-, tevékenysége-, cége konkrét helyzetére és ügyfeleire szabva.
ÁREMELÉS - tálalás és kitárgyalás
Kiknek szól ez a program?
- Vállalati B2B értékesítési vezetőknek és értékesítőknek
- CEO, vezetőknek, ügyvezetőknek
- B2B értékesítést támogató marketing szakembereknek
- KKV szektor gyártó vállalkozásainak
- KKV szektor "hagyományos" kereskedelmet folytató vállalkozásainak
- Tanácsadóknak - "ExKATA" adózású szolgáltatóknak
- Nagy értékű termék-, szolgáltatást értékesítőknek
Miért fél a legtöbb értékesítő, üzleti tárgyaló az ÁREMELÉS kommunikálásától, érvényesítésétől?
- Konfliktussal, ellenállással járhat
- Félnek az ügyfél elvesztésétől - átmegy a versenytárshoz
- Frusztrációt, bűntudatot, félelmet vált ki az értékesítőből/tárgyalóból
- Visszautasítással járhat
- Ellenérveket generálhat
- Az ügyfél/vevő felhozhat régebbi hibákat, "nemmegfelelőséget", hogy ellen érveljen az áremeléssel szemben
- A "rossz hír" hozóját utálják - szeretve lenni jobb
- Nincs képzésük, tudásuk, hogyan adják elő az érintetteknek
- Csökkenő, vagy megszűnő megrendelés lehet az eredmény
- Az adott érték nem haladja meg az áremeléssel kért értéket
- Nem értik az áremelés hatását a saját cégükre és az ügyfél/vevő helyzetére
- Kialakult szakmai-, emberi kapcsolatokra negatívan hathat
- Negatív, fájdalmas érzésekkel jár az értékesítőnél/tárgyalónál
- Dühöt, agresszív ellenreakciót, sértődést válthat ki a vevőnél/ügyfélnél
- Általános bizalomvesztést válthat ki a kapcsolatban
Hogyan kezelik a helyzetet az értékesítők/üzleti tárgyalók? - következmények
- halogatják az áremelés kommunikálását
- nem megfelelő módon/csatornán tudatják az érintettekkel az áremelést
- nem veszik figyelembe az ügyfél/vevő szempontjait - "lenyomják a torkán"
- a szükséges és elkerülhetetlen áremelés mellé további bizalmatlanságot és problémát generálnak
- Nem adnak elég értéket a megemelt árhoz, vagy nem kommunikálják az árért adott értéket
- Az EMBERI kapcsolódásban, kapcsolatban "elbújnak" és igyekeznek mástól várni, hogy a radikális áremelés kommunikálásának és kitárgyalásának "piszkos munkáját" elvégezze
Hogyan lehet jól kommunikálni/kitárgyalni a radikális áremelést? - Erről szól ez a program!
1- MODUL 1 - Szembenézés a valósággal és elkerülhetetlennel! Megérteni a saját helyzetünk. Megérteni a vevő/ügyfél helyzetét - 60 perc
- Miért kell radikális áremelés?
- Hogyan hat ez ránk?
- Hogyan hat ez a vevőinkre/ügyfeleinkre/érintettekre?
- Milyen érzelmek kísérik a folyamatot?
- Miért elkerülhetetlen?
- Hogyan kezeljük a kialakult helyzetet? /érzelmi és technikai reagálás
- Hogyan csináljunk tervet a radikális áremelés érvényesítésére/kitárgyalására/kommunikációra?
2 - MODUL 2 - Radikális áremelés véghezviteli terv - 60 perc
- Kinél? Mennyit? Mikor? Mit?
- Hogyan kommunikáljuk? Ki kommunikálja?
- Az 5 kulcslépés a tálaláshoz
- Tartalom, csatornák? Mit kommunikáljunk?
- Kulcsvevőket hogyan kezeljük?
- Mit tudunk cserébe adni még?
- Kiküszöbölni a "menekülj vagy harcolj" reakciót - hogyan?
- Kockázati elemzés - kulcsvevőkre + további fontos vevőkre/ügyfelekre
3 - MODUL 3 - Radikális áremelés kivitelezése - 60perc
- 8 alapnarratíva, amire hivatkozunk
- "...azért, mert..." indokok kidolgozási kerete
- Megértés kommunikálása - értem és érzem... hasonlóan éreztem... azután...
- Közvetlen kommunikáció, tárgyalás /feltárás - indoklás - csereérték - megállapodás
- Visszajelzések, ellenvetések, kifogások kezelése
- "Menekülj vagy harcolj" reflexek semlegesítése és átkeretezés
- Áremelési időpont, megvalósítási konkrétumok, következő lépés
- Fényes jövő - adott érték nagyobb, mint a kapott érték
- "Alacsony költség-nagy érték" kapcsolás
- Zárás - elfogadás elérése
EREDMÉNY: Amit hazavisz a program résztvevője a kapott szaktudás és megvalósítási eszközök birtokában: Magabiztos kivitelezés - megmaradt üzleti kapcsolatok - fenntartható növekedés nehéz időkben is.
Hogyan dolgozunk?
- Jelzi igényét (jelentkezési lap kitöltéssel vagy e-mailen, telefonon, LinkedIn platformon)
- Beszélünk a részletekről (15-45 perc) - díjmentes
- Véglegesítjük a megrendelését - pontos tartalom - személyre-, cégre szabott
- Tartalmi összefoglalót - külön igény esetén szerződést - küldünk (elfogadás után díjbekérőt) -> díjátutalás megérkezése
- Egyeztetett időpontban egy vállalattól/vállalkozástól max. 5 fő részére megtartjuk a konzultációkat a választott ütemben
*A szolgáltatás 7 éves fejlesztési folyamat eredménye, 53 magyar és külföldi ügyféllel dolgoztunk a multinacionális, hazai KKV szektor és hazai Startupok világából. Ez a program a jelenleg legfejlettebb eszközöket és kommunikációt adja a témában. Megfelelően alkalmazva többszörös megtérülést hoz, rövid időn belül.
**Javasolt a program után minimum 3 alkalom (3x 60-180perc) követő-, értékesítési mentorálás - külön egyeztetett megállapodás keretében.
A Gm-Radikális áremelés 180+45perc program sok olyan módszerrel és eszközzel látja el, amit azonnal használni tud a vezetői, értékesítői döntéseiben. A mélyreható megvalósítást az Ön személyére-, tevékenységére-, termékeire-, szolgáltatásaira-, cégére szabottan egy külön megállapodásban biztosítjuk. Támogatjuk a kivitelezést és együtt csináljuk meg. Ehhez már most is jelezheti igényét.
JELENTKEZÉSI LAP
Online jelentkezés
Megrendelem a szolgáltatást. A végleges döntésem úgyis egyeztetés után - 15 perc témapontosítás - tudjuk meghozni a Gm-RADIKÁLIS áremelés programban való részvételről. Belevágunk és további 45 perc mélyebb megismerés, igényeinek, problémáinak, céljainak a feltárása + 180 perc konzultáció következik. Közelítjük azt, ami van... ahhoz, ami lehetséges.
Partneri együttműködés keretében szaktudást és megvalósítási eszközöket vásárol. ÚJ szaktudást és vezetői-, értékesítési eredményességét fejlesztő eszközöket adunk az eszköztárához!
Lendületet adunk a működéséhez az első perctől!
* Jelentkezése nem kötelezi szolgáltatót a jelentkezése elfogadására és részvételi lehetőség biztosítására! ** Az adott workshopon/konzultáción csak teljes egészében - a workshop kezdetéig - kifizetett szolgáltatási díj esetén van részvételi lehetőség.